مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:352023-01-05سياسي

جان فدا| دستگیری از نیازمندان با اقتدا به «مرد میدان»


از آنجایی که تشکیل این گروه با شهادت حاج قاسم سلیمانی مصادف شد نام آن را «مرد میدان» گذاشتیم تا با الگوگیری از ایشان در میدان های سخت حاضر شویم و دستگیر نیازمندان باشیم.

- روح الله طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از سال ها پیش امدادرسانی و کمک به نیازمندان و افراد مستمند را انجام می دادیم و با گروه های جهادی مختلف همکاری می کردیم تا این که به پیشنهاد دوستان گروه جهادی مستقلی را تشکیل دادیم.

مدیر گروه جهادی مرد میدان افزود: از آنجایی که تشکیل این گروه با شهادت حاج قاسم سلیمانی مصادف شد نام آن را مرد میدان گذاشتیم تا با الگوگیری از ایشان در میدان های سخت حاضر شویم و دستگیر نیازمندان باشیم.

وی ادامه داد: انجام کارهای فرهنگی، خانه سازی و تعمیرات منازل، تهیه وسایل برای خانواده های مستمند، تهیه مصالح رایگان برای دیوارکشی در مدارس، تهیه اقلام فرهنگی و لوازم التحریر در مدارس، کمک به تهیه داروی بیماران لاعلاج، خرید لباس به مبلغ 148 میلیون تومان و توزیع آن در شهرستان کوهرنگ، انجام کارهای فرهنگی در مدارس، برگزاری همایش و مناسبت های مذهبی، کمک به تهیه اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی دست و سطوح در زمان شیوع کرونا در مدارس از جمله فعالیت های این گروه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| دستگیری از نیازمندان با اقتدا به «مرد میدان»

جان فدا| دستگیری از نیازمندان با اقتدا به «مرد میدان»